سلام بر شما دوستان مدرسه وردپرس؛

با آموزش نمایش مطلب مرتبط به صورت درون خطی در وردپرس به کمک افزونه Inline Related Posts با شما هستیم.

امروز با یک مطلب کوتاه و کاربردی در خدمت شما هستیم. برای هر وبسایتی ترافیک اهمیت چندانی دارد. به جرات می توان گفت که بزرگ ترین هدف هر وب مستری جذب ترافیک بیشتر به سمت سایت است. یکی از روش های افزایش ترافیک، استفاده از تکنیک هایی است که باعث می شود هر کاربر قبل از خروج از وب سایت صفحه های بیشتری را مطالعه کند. یکی از این تکنیک ها نمایش مطالب مرتبط با علاقه مندی کاربر است.

بهترین زمان برای ارائه این مطالب به کاربر ، هنگامی است که کاربر درگیر خواندن مطلب فعلی است ، به این ترتیب با دیدن یک مطلب مرتبط تمایل پیدا می کند که اطلاعات بیشتری را درباره آن موضوع کسب کند و این یعنی افزایش ضریب مشارکت کاربر و همچنین ترافیک بیشتر. روش های متفاوتی برای نمایش مطالب مرتبط به صورت درون خطی و بین محتوای مطلب وجود دارد، بهترین و ساده ترین روش استفاده از افزونه است. در این مطلب افزونه ای را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن می توانید مطالب مرتبط با هر پست را به صورت خودکار، درون محتوای مطالب وردپرس نمایش دهید.

نمایش مطلب مرتبط به صورت درون خطی

نمایش مطلب مرتبط به صورت درون خطی با افزونه Inline Related Posts

Inline Related Posts نام یک افزونه کاربردی برای وردپرس است که با استفاده از آن به راحتی می توانید نوشته های مرتبط با هر مطلب را به صورت درون خطی در مطلب نمایش دهید . این کار باعث می شود که توجه کاربر به صورت کامل روی تیتر مطلب مرتبط جلب شود.

برای استفاده از افزونه پس از نصب و فعال سازی به قسمت تنظیمات > Inline Related Posts مراجعه کنید . در این قسمت تیک گزینه Active را فعال کرده تا مطالب مرتبط درون نوشته ها نمایش داده شود .

در قسمت Related text or Call-To-Action متنی را که می خواهید قبل از عنوان مطلب مرتبط نمایش داده شود را وارد کنید . به عنوان مثال “بخوانید :” یا “شاید بپسندید :” و …

در قسمت Theme هم می توانید نحوه نمایش تیتر را انتخاب کنید . با وارد کردن مقدار درصد در قسمت Initial opacity نیز می توانید میزان شفافیت اولیه تیتر را انتخاب کنید . قسمت های زیر این گزینه نیز برای شخصی سازی ظاهر لینک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر می خواهید مطالب مرتبط در نوشته های قبلی نیز نمایش داده شود تیک گزینه Insert in already existing posts را فعال کنید . همچنین در قسمت How many boxes per single post می توانید مشخص کنید که حد اکثر چند مطلب مرتبط در بین محتوای نوشته نمایش داده شود . در قسمت Interval between the boxes نیز می توانید مشخص کنید که مطالب مرتبط بعد از چه تعداد کلمه ای نمایش داده شوند .

در قسمت Search similar posts می توانید الگوریتم پیدا کردن مطالب مرتبط را انتخاب کنید ، به گزینه مناسب برای این تنظیم ، استفاده از دسته ها و برچسب هاست .

سایر گزینه ها را نیز می توانید مطابق با نیاز خود شخصی سازی کنید .

خب آموزش امروز هم به پایان رسید؛ اگر سوالی بود در قسمت نظرات مطرح کنید.

دانلود افزونه Inline Related Posts

کلمات کلیدی:

2 دیدگاه برای “نمایش مطلب مرتبط به صورت درون خطی

  • سئوناب
    - ۲۵ مرداد , ۱۳۹۵

    تشکر و خسته نباشید به خاطر آموزش های بسیار خوبتون

    • حسین
      - ۲۶ مرداد , ۱۳۹۵

      ممنونم از حسن انتخاب شما

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --