نوروز ۱۳۹۷ مبارک !

بهاری دیگر آمد، سالی جدید شروع شد و همه ما امید داریم که سالی سرشار از خوشی، سربلندی و موفقیت را پیشرو داشته باشیم. عید ۱۳۹۷، پنجمین عیدی است که مدرسه وردپرس در کنار شما مخاطبین همیشگی در حال فعالیت است و در این مدت، تمام تلاش ما این بود که علاوه بر بروز بودن با جدیدترین اخبار و آموزش های وردپرس ، تیم مدرسه وردپرس را بزرگ‌تر از قبل کنیم.

نوروز ۱۳۹۷ مبارک

نوروز ۱۳۹۷ مبارک

در سالی که گذشت، علاوه بر تولید محتوای همیشگی‌مان از مقالات آموزش وردپرس در دسته بندی های مختلف بخش‌های جدیدی را نیز به مدرسه وردپرس اضافه کردیم تا بتوانیم بیش از پیش مخاطبان خود را راضی کنیم. از فیلم آموزش وردپرس گرفته تا مقالات درخواستی ، راه اندازی کانال تلگرام مدرسه وردپرس ، کانال آپارات مدرسه وردپرس ، صفحه رسمی اینستاگرام و… اقداماتی بودند که ما در مدرسه وردپرس انجام دادیم تا بتوانیم طیف بیشتری از دنیای وب را پوشش دهیم.

حال که به انتهای سال ۱۳۹۶ رسیدیم و ساعاتی دیگر به صورت رسمی وارد سال ۱۳۹۷ می‌شویم، جا دارد که از تک تک بچه‌های تیم مدرسه وردپرس و شما خوانندگان همیشگی تشکر ویژه‌ای داشته باشیم و امید داشته باشیم که در سال جدید، با قدرت به فعالیت خود ادامه دهیم و همیشه در حال ارائه جدیدترین، بهترین و جذاب‌ترین محتوای ویدیویی و نوشتاری باشیم.

سال نو مبارک!

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --