سلام دوستان عزیز ، در این مقاله از آموزش وردپرس قصد داریم نحوه نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس بدون افزونه را شرح دهیم.

مقدمه :

در حال حاضر اکثر وب سایت های شخصی و اغلب وب سایت های شرکتی دارای صفحه اینستاگرام اختصاصی می باشند ، با افزایش محبوبیت این شبکه اجتماعی در جوامع و نیز در دسترس بودن آن از طریق موبایل ، مدیران وب سایت های وردپرسی نیاز به نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس را بیشتر از قبل احساس می کنند.

ما در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم چگونه بدون استفاده از افزونه ، کار نحوه نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس در کمترین زمان انجام دهید.

ثبت نام در وب سایت :

قدم اول مراجعه به وب سایت SnapWidget و ثبت نام در این وب سایت می باشد ، برای این کار در صفحه اصلی رو عبارت Signup کلیک کنید.نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس بدون افزونه

در صفحه بعد با وارد کردن نام ، ایمیل و رمز عبور ثبت نام خود را تکمیل کنید.

نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس بدون افزونه

ساخت Widget :

وب سایت SnapWidget برای راحتی کاربران Widget های مختلفی مانند Grid و Map و Slideshow و… را پیش بینی کرده است که برخی از آنها رایگان و برخی پولی می باشند.

در صفحه بعد جهت ایجاد Widget اختصاصی رو دکمه Create A New Widget کلیک کنید و در صفحه بعد جهت مشاهده تمام Widget های مربوط به اینستاگرام روی عبارت Instagram کلیک کنید مانند تصویر زیر:

نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس بدون افزونه

Widget های رایگان با عبارت Free مشخص شده اند ، از بین widget های رایگان هر کدام را مناسب وب سایت خود میدانید انتخاب کرده و روی دکمه Create A New Widget کلیک کنید:

نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس بدون افزونه

در صفحه ساخت Widget جدید ، روی Username کلیک کنید تا پنجره ای جهت وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام باز شود (مانند تصویر زیر) ، در پنجره باز شده نام کاربری یا ایمیل و رمز عبور اینستاگرام را وارد کرده روی Login کلیک کنید و در مرحله بعد روی عبارت Authorize کلیک کنید.

نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس بدون افزونه

پس از بسته شدن پنجره ، تنظیمات مورد نیاز برای widget خود (رنگ ، سایز ، افکت و…) را انجام بدهید و در بالای صفحه تغییرات را به صورت پیش نمایش مشاهده کنید.

پس به اتمام رسیدن تنظیمات روی دکمه Get Widget در پایین صفحه کلیک کنید:

نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس بدون افزونه

پنجره حاوی قطعه کد جاوا اسکریپت باز می شود ، در این پنجره کدهای موجود را انتخاب کرده و سپس روی دکمه Copy To Clipboard کلیک کنید تا محتوای پنجره در حافظه کپی شود.

نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس بدون افزونه

کار ما با وب سایت SnapWidget در اینجا به پایان می رسد ، برای ادامه کار وارد وب سایت وردپرسی خود شوید.

پیکربندی نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس :

حال می توانید جهت نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس به قسمت ابزارک ها مراجعه کرده با Paste کردن کدهای کپی شده در ابزارک های فوتر و یا سایدبار و یا حتی در یک پست یا برگه جدید ، آخرین پست های اینستاگرام را مشاهده کنید.

برای انجام اینکار از پیشخوان وردپرس منوی “نمایش” و زیر منوی “ابزارک ها” را انتخاب کنید ، در صفحه ابزارک ها یک ابزارک “متن” انتخاب کرده و به سایدبار یا فوتر مورد نظر اضافه کنید ، در ابزارک متن ابتدا یک نام برای نمایش در فوتر انتخاب کنید و سپس سربرگ “متن” را انتخاب کرده و در کادر پایین کدهایی که کپی کرده بودید را Paste کنید و در نهایت دکمه “ذخیره” را کلیک کنید.

نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس بدون افزونه

پس از اینکه مراحل بالا را به صورت کامل انجام دادید ، جهت نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس به صفحه اصلی وب سایت وردپرسی خود مراجعه کرده و در قسمت فوتر و ساید بار پست های موردنظر را مشاهده کنید:

نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس بدون افزونه

خوب دوستان عزیز آموزش وردپرس امروز هم به پایان رسید ، امیدوارم که بتونید با استفاده از این آموزش مراحل نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس را به راحتی و در کمترین زمان انجام بدید.

اگر سوالی یا مشکلی وجود داشت در قسمت نظرات همین مطلب عنوان کنید.

موفق و پیروز باشید

3 دیدگاه برای “نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس بدون افزونه

  • حسین .
    - ۴ اسفند , ۱۳۹۶

    عالییییی عالیییییی

  • نغمه
    - ۳۱ شهریور , ۱۳۹۷

    بد نبود میگفتین این سایت چون فیلتره پس روی سایت خودمونم iframe با زنمیشه مگر با فیلتر شکن

    • سیروس
      - ۳۱ شهریور , ۱۳۹۷

      سلام و خسته نباشید
      زمانی که ما این مقاله رو نوشتیم فیلتر نبود، الان بررسی کردم دیدم فیلترش کردن متاستفانه.
      موفق باشید

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --